In de wolken…

IMG_0529

Met een kop thee en mijn lief naast me zit ik in de tuin. Het is een rustige avond, de vogeltjes fluiten en in de kersenboom is de bloesem verdwenen. Als ik goed kijk, zie ik dat er al kleine kersen aan komen. De hortensia zit vol met knoppen en het zal niet lang meer duren, voordat het prachtig in bloei staat. Ik kijk naar boven en zie een blauwe lucht met hier en daar een wolkje. Zo mooi. En hoe langer ik kijk, hoe meer ik erin zie. Ze trekken langzaam voorbij en veranderen van vorm. Ik denk terug aan de dag van gister. Ik krijg op één avond 2 opdrachten binnen voor een Feetje. Eén als geboortecadeautje voor een pasgeboren jochie en één voor in het kamertje van een peuterdametje van 2 jaar. Allebei anders en allebei worden ze leuk. Supergaaf om te mogen doen! Ik denk ook aan de dag van morgen. Dan wordt er een pakketje bezorgd met daarin nieuwe uitstekers. Een uiltje deze keer en twee supergave wolkjes, waar ik iets leuks voor heb bedacht. Speurend op internet kom ik veel wolkjes tegen en daar speelt Feetjes, op eigen wijze, op in. Ook denk ik aan de dag van vrijdag. Als het mee zit, worden de flyers geleverd, die ik heb laten drukken. Zo benieuwd hoe die zullen zijn! Ik zal ze met je delen, dat staat vast.

Maar nu denk ik vooral even helemaal niets. Lekker mijn hoofd leeggemaakt en ontspannen. Hier in de tuin met een kop thee en mijn lief naast me.

Ik ben in de wolken…

Feetjes, with love

Plaats een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

Omhoog ↑